ikicocuklubiranne İkinci sezaryenimi 33 gün önce oldum. Çok şükür hızlı toparlandım ancak karnımın içi acıyor dokunduğum zaman eğildiğim zaman bir açtı hissediyorum normal mi ?
Deletedmom_1003 ikicocuklubiranne benimde göbeğime doğru acıyor dokunduğumda ilk sezeryanım valla bilmiyorum
ikicocuklubiranne Deletedmom_1003 ilk sezaryenimde karnımda bu kadar acıma olmamıştı. Çok ağrı sızı gibi değil de dokununca tuhaf bir acı oluyor kalkarken otururken rahatsız ediyor
ikicocuklubiranne strawbery ilk sezaryenimde dikiş yerim çok acımıştı bu şekilde hatırlamıyorum karnımın içi acıyınca acaba bir sorun mu var diye düşündüm
strawbery ikicocuklubiranne canim ben ilkinde yasadim belki doktorlada alakalidir ama cevremde herkes bunu yasadi belki iki dogumunuzun arasinda kilo farkiniz varsa oda etkiler
ikicocuklubiranne strawbery belkide bilmiyorum aradan 38 ay geçince de belki de net hatırlamıyorum dedim teşekkür ederim