Nurr_22_22 bussub5 bacım niye sıkıntı olsun eskiden insanlar koltuk tepelerinde mi oturuyorlardi sanki herseyden nem kapmayin bu kadar
Aaaysee bussub5 mesela ne gibi bi sorun olabilir tek mantıklı sebep söyler misin ciddiyim çok merak ettim
2022bebeki bussub5 O haftalarda sıkıntı olmaz. İleriki haftalar için uzun süre oturmak sancıya sebep olur demisti doktor zaten rahatsiz oluyorm bir süre sonra kasiklarim agriyor🙈
bussub5 Bende milletten duyunca kasmayın hamilelik hastalık değil sonuçta derdim valla ama çok sancılı bi kayıp yaşayınca bunda biraz tedirginlik yaşıyorum napıyım 😅😅
Amine95 36 haftalık hamileyim. Hala bağdaş kurup oturuyorum, cok rahat ediyroum 😅 ne gibi bri sorun olabilir, bilmediğim için soruyorum bu arada. Ona göre dikkat edeyim
bussub5 Amine95 karnımın alt kısmı çok gergin oluyor bazen bağdaş kurup oturunca sancı giriyor sanki bende bilmiyorum ki ne olabilir🤷🏻♀️