Fatma0001 Sizce doğum belirtisi mi iki gündür ara ara oluyo ayakta durdukça daha çok artıyor lütfen cevap verin
Edebiyat36 Fatma0001 aynı haftadayiz benimde kasiklarimda çok ağrı var ama doğum daha şiddetli bir agriymis öyle sürekli bı ağrı şeklinde değil de ara ara dinledirip sonra şiddetlenen agriymis bence korkma doğum değildir
Edebiyat36 Fatma0001 doğum kanalına da giriyor olabilir o yüzden de kaşık agrimiz var diye düşünüyorum eğer doktorunuza ulasabilirseniz sorun ama ben doktora sorduğumda normal demişti zaten bunu istiyorlarmis
Nazendehanim Fatma0001 Ağrılarınız başlamış olabilir benim de gece ağrılarım oluyor ara ara 37+3 um, girip çıkan bir ağrı olması gerekiyor demişti doktorum doğum için bide ağrınızın sıklığı da önemli muhtemelen bebek baskı yaptigi için ağrınız oluyor olabilri
Minare Az on ə ayni baslikta paylaşım ettim. Kimse bir şey yazmamis. Ben de 34+1im. Bir saate yakindir ayak diplerinde və vajinada aşırı baski hiss ediyorum. Ayağa kalkinca yurumekte zorlaniyorum