Gulak Kizlar magnorm kullnanlar varmi aranizda doktor kacinci aydna sonra verdi yardimci olur musunuz
tugbacns Gulak ben kullanıyorum ama her gün değil yanlış hatırlamıyorsam 20. Haftadan sonra kullanmaya başladım
Elif-Turan5036 Gulak 34 haftalıkken verdi bana da rahmim de kasılma ve gerginlik olduğu için 38 geldim bıraktım gerek kalmadı çünkü.
aysethem12 Gulak bel ağrım olduğu için 10.haftamda vermişti ama ben 1gun kullanıp 1 gün kullanmadım kendi kafama göre şimdi 29.haftamda kramplar giriyordu bacağıma felan her gün içmeye başladım 35.haftamdayim çok rahatlattı hiç kramp girmiyor artık
Aybuke2639 Benim kanamam olduğu icin 11 haftalikken vermişti canım normalde ne zaman veriliyor bilmiyorum..
Aybuke2639 Gulak evet canım doğurana kadar kullanmam gerekiyormuş rahimde kasılma olup tekrar kanama olmasın diye..
Gulak tugbacns iyimis sizede erken verilmis bende de kasilmalar olusmaya basladi yuksek tansiyon da var dusurmesine yardimci oldugu yaziyor açıklamasında umarim ise yarar
Gulak Elif-Turan5036 yaa oyle mi gecmis bende se suan pelvis çapında kasilmalar oluyor gece donemiyorum bile
tugbacns Gulak ya bana doktor tedbir olsun ağrın krampların olursa veya o gün çok yorulduysan fazladan aktivite yaptıysan kullan demişti ama artık ciddi anlamda ağrılarım oluyor daha sık kullanıyorum
reyhan12 Gulak ben kullaniyorum 37 haftaligim 35 da basladim ama doktorum 34 de verdi gerek duymadim agrim sizim yok diye ama agrilari hafifletiyor bi nebzede olsa rahatlatiyor
reyhan12 Gulak ve buna ek kabizlik cekiyprsan cidden ona bile fayda etti dun icmeui unuttum sabaha kadar kramp agri uyuyamadim
Binnur-cam Gulak ben 10 haftamdan beridir magosit kullanıyorum suan 21 hafta olduk cok şükür suanlik bi agrim sancim sıkıntım yok ara ara oluyo sadece sonra geciyo
Ddm34 Ben hamılelık oncesı de kullanıyordum. Hamılelıgımde de hıc bırakmadım. Magnezyumun bı zararı yok. Vucutta her yerde kullanılıyor. Türü önemlı tabı. Magnezyum oksıt cok emılmıyor denılıyor