17 haftalık gebeyim ve bugün hastaneye gittim doktorum bebeğimin bi böbreği anormal büyük olduğunu söyledi diğer böbrek 2 küsur milim iken diğeri 11 13 milim fazlasıyla büyük ve bunun bebek karnımdayken tedavisi yok doğurduktan sonra oluyor tedavi dedi bu durumu yaşıyan varmı ne yapmam gerekiyor neden büyüdü böbreği fikir verirmisiniz