Merhaba arkadaşlar 22 haftalık gebeyim idrara sıkışık olduğum zaman ya da yol yürüdüğüm zaman iç çamaşırında ıslaklık görüyordum bunu tere bağlıyordum şimdiye kadar Bugün de Misafirlikteydim ve uzun süre oturdum ve idrara sıkışıktım eve geldiğimde çamaşırımda daha yoğun ıslaklık görünce biraz korktum açıkçası su gelme gibi falan durumda anlar mıyım ya da yine idrara sıkışık olduğumdan veya uzun süre sıcak bir ortamda oturduğum için mi oldu diye düşünüyorum size bu durumu yaşayan var mı En son doktora gittiğimde suyumun durumu falan iyiydi ama yine de endişelenmeden edemiyor insan