Nazli18 Cdem21 benim doktorum özellikle adaçayı iç dedi ilk haftalar evet önerilmiyor ama şuan doğumu hızlandırmak için özellikle için diyorlar bende yarın 38 oluyorum ve 3-4 gündür içiyorum adaçayı doktorumun tavsiyesiyle
Kayaatilla Önerilmiyor diye biliyorum canım adaçayı nane limon iç ıstersen ballı süt de iyi geliyor geçmişler olsun❤️