Hulu aman şişli etfalmi 😂ben orda doğum yaptımda Allah korusun sezeryan için tamam ama normal doğumda hemşireler ayrı bağrıyor asistanlar ayrı 😅 şimdi suriyelide doldu iyice kötüleşmiştir uzman doktoru bulanikene aşk olsun zaten 24 saatte iki kere görmüştüm ama arada allah korkusu olanlar vardı yani yardımcı olan ebe asistan falan ama genede devlete gidiyorum özelde doğum düşünüyorum hayırlısı