Dioz dinlenince geçmiyorsa eğer sıklaşıcak demektir. Kontrolü beklemeden bir nst için gidebilirsin. Orda çıkar zaten. Kasılmalar artık bebeğin gelmesine yakın ağrı olmasada oluyor ve normal, doğuma hazırlanıyor vücudun ama mide bulantısı ve regl ağrısı varsa ve gecmiyorsa gitmelisin derim. Benim 2. Bebeğim olmasına rağmen farklı hissettim kontrole iyi ki gitmişim, gittim ve doğurdum🥹