Bebekdelisi Bebeği küvezde olan, erken doğum yapan, savaşçı bebeklerın güzel anneleri gelin süreci beraber geçirelim endişemiz cok🤲🏻 Duamız bellı duyan bellı Allah’ıma el açıp tüm annelere dua ediyorum🤲🏻
Portakalcicegi Bebekdelisi Allah dualarını kabul etsin canımm, gönlündekini tez zamanda ömrüne versinn, bian evvel yavrucaklarını sağ salim al kucağına evinize dönün 🙏🌸
Pijamaskeliler Bebekdelisi gelişim geriliği ile doğum yapacağım detaylı tarama zamanı başladı hikayemiz bakalım ne olcak yaşamayack dedikleri yavrum direndi geriden geliyor 3 hafta 30 daydik geçen hafta 27 uyumlu çıktı suyumuzda az kromozom testleri yapıldı temiz çıktı ona ragmen doğunca süprizler olabilir dediler 940 gram oğlum 34 e kadar karnında durabilir dedi doktor sonra alırız dediler durumuna gore 🤲🏻
Centrum Bebekdelisi Allah senden razı olsun bende tüm bebek ve annelerin ediyorum hastanede evde yatan tüm hastalara Rabbım şafi ismiyle şifa versin kaldiramayacagimiz imtihanları yüklemesin Rabbım bizlere benimde bebeğim Eylül ayından beri kuvezde ve bugün goz ameliyat karar verildi ve ilk defa kuvezde ameliyat giderken canlı gördüm😢😢😢
cansualisa Bebekdelisi amin inş tüm küvez riski olanlara yardım etsin Rabbim inş bizim de riskimiz var 30 gün dayansa 38 e kadar inş sorunumuz kalmıcak🌺🌺
Melodii13 İnşallah herkes bebişini saglıkla kucagına alır 🤲 Çok zor bir süreç psikolojik olarak çok yıpratıyor iyi oldugunu bilsek bile yanımızda değil bebegımı ilk gördüğümde küvezde çok aglamıştım 😥
Bebekdelisi Melodii13 bende canım hangisine donecegımı şaşırdım agla agla umarım saglıkla kucaklarız hepımız🌹
Bebekdelisi Pijamaskeliler seni hatırlıyorum canım hep yazdım korkma mevlam cok buyuk dısarda buyur yeterkı saglıkla gelsın🤲🏻
Pijamaskeliler Bebekdelisi tek temennimiz o sağlıkla gelmesi doktorlar kafasında soru işareti hastalıklarla doğabilir cümleleri beyin kemiriyor 😔
Bebekdelisi Pijamaskeliler canım banada yaşamaz dedıler direk yüzüme ama mevlam buyuk dayandı küvezde iyiler
Pijamaskeliler Bebekdelisi Banadirek doğsa da zeka geriliği serapral parsı vs olabilir dediler dogunca süprizlerle karşılar dediler smdi
Bebekdelisi Pijamaskeliler ah cnm a ¾ H gerılık vardı yan odada 1 kılo dogdu ona direk sakat demısler taş gibi elhamdulillah dogdu erken dogdu ama kuveze alındı sapasglamdı
Bebekdelisi Centrum canım Rabbım sıfa versın inşallah tez vakıtte kollarında olsun duam sizlerle kendımde🤲🏻 Bu rıskten bizede bahsettiler zaman dedı dr ınşallah atlatıcak hepsı benım görüş ypk fotoğraf sadece
Centrum Bebekdelisi benimde görüş yok yasak içeri girmek sadece telefonla resmini cekiyo doktor siz kaç haftalik dogum yaptınız ne süredir kuvezde
Centrum Bebekdelisi haftan iyi çok kötü değil çok yeni girmiş kuveze inşallah çok kalmaz içinde bir ay kadar kalır ama benimki büyük ihtimal şubatta kadar sürecek
Bebekdelisi Centrum masallah süphanallah tebarekallah cnm ben 25 doğuyor dıye dr bırı yaşamaz dedı benım hayatım koptu günlerce 30 kadar tutabıldık ama bırı ıyı bırı sıkıntılı dogdu ınşallah ıyı olsunda kalsın Ocak ortası bızımde
belinay41 Centrum böyle erken doğum olunca normal doğum oluyo mu sizinki normal doğum muydu bu arada geçmiş olsun
Kubrabsyg45 Centrum geçmiş olsun. Neden sizin o kadar erken doğum oldu. Bende korkuyorum. Ve riskiniz mi vardı nasıl anlaşıldı
Hilalasena Bende 30+5 te plesentanın ayrılması sebebi ile doğum yaptım. Bebeğim tam 40 gün yoğun bakımda kaldı. İlk 1 hafta doktor yaşaması çok zor dedi. Sonrasında mucize bir şekilde kendini toparlarken beyin kanaması geçirdi ve hasar kaldı hidrosefali teşhisi konuldu kafası o kadar hızlı büyüyordu ki doktorlar müdahale etmezsek kaybedicez dedi 1 aylık bebeğimi beyin ameliyatına gönderdim. Ameliyat sonrası durumu kritik dediler. Ama allahım o kadar büyük ki bütün doktorlar oğlum için gerçek bir mucize olduğunu söylüyorlar. Bugun tam 1 hafta oldu artık beraber uyanıyoruz çok şükür sağlıkla kucağımda 🙏 dua etmeyi ve bebeğinize inanmaktan asla vazgeçmeyin onlar gerçekten çok güçlü ve unutmayın ki güçlü bebeklerin güçlü anneleri olur 💓
Bebekdelisi Hilalasena allahım ömrünü uzun etsin inşallah cnm benımde dün beynınde ufak bısı var dedıler napıcam bılmıyorum