Annecilik Arkadaşlar 15 günlük bebeğime benden grip geçti bugğn doktorumuz takipte kalıcaz gerekirse yatış veya yoğun bakıma alıcaz dedi ateşi çok yükseliyor calpol verdi onu kullanıuoruz yarına kadar evde nasıl ateş düşürürüm lütfen yardımcı olun
Pnarvrl Annecilik hay allah ya çok da minik allah şifa versin bol bol duş aldırın başka bişey gelmiyo aklıma ayakların altına bişeyler sürüyolar ateş için neydi tam hatırlamıyorum