Bilmiyorum hiç dikkat ettiniz mi önerilen her şeyde yorumlarına baktığınızda bende asla işe yaramadı diye muhakkak bir yorum görüyoruz. Zaten bir çok krem yağ vs de “çatlak oluşumunu engellemeye yardımcı” yazıyor. Yani garanti veren hiçbir şey yok🥲 ilk hamileliğim olduğu için vucudumu da tanıyamıyorum kalkıp o kadar pahalı kremleri almak bana kumar gibi geliyor. Belli başlı yağları kullananlar var kimisi memnun kimisi değil. Bu konuda ne gibi yol izliyorsunuz? Benim gibi düşünen var mı ne yapmayı planlıyorsunuz
18 haftalık gebeyim, normal nemlendirici sürüyorum arada ama artık bi rutin bulmak lazım diye düşünüyorum 😐