yagmur089 Ewt kizlar cinsiyet leriniz neler nasl geciyor hamileliginiz benimki birz zor geciyor kizim olcak insalllah 14 haftalikken ogrendim ve kac haftaliksiniz
MMelissaaa- yagmur089 çok şükür öyle çok zorlamıyor 🙏🏻 12 haftalıkken öğrendim kızımın olacağını 16. Haftada netleşti şimdi 20+5 olduk bile 🥹🥹
Kzbnaydg yagmur089 merhabalar bizimde minik kızımız geliyor çok nazlandı 18. Haftada gösterdi kendini :) Şu ana kadar güzel bir hamilelik geçiriyorum
Papiiii yagmur089 yaa bende agustos son adet tarihim. Cinsiyyet 11ve 12dü kiz tahmin edildi daha belli degil net 2 gun sonra gidcem herhalde belli olur doktor soylerim saklamazsa net dedi
yagmur089 mine3444 ben iki hastane cikisi aldim dahada alcam brzdha bekliyim diyorum cinsiyeti belli ama ne olur ne olmaz
AycanFb mine3444 Ben baya şeylerini düzdüm şu an gelse nerdeyse herşeyi tam🙈 Zara,H&M,E bebek,ınstagramda takip ettiğim siteler,trendyol hepside içime sindi çok beğendim :))) Sesli oyuncaklarına kadar aldım toyzzshoptan:)))
yagmur089 MMelissaaa- ya saglikla al kucagina inşallah 🥰bnada 14 haftadayken kiz dendi bakalim haftaya kontrol dedi ozmn tam net demisti bakalim inşallah degismez
yagmur089 Kzbnaydg saglikla kucagina al bacim baya bu snee kiz senesi Ağustos ta kalanlarin hepsi gliba kiz 🥰nazli olur kizlar benim oglum nazliydi hic gostermedi kendini 😂
yagmur089 Papiiii çikolata ye bacim girmeden ozmn inşallah gosterir kendini kiz mi dendi snada saglikla kucagina al bacim🥰
prensesinannesi94 yagmur089 12 haftalıkken öğrendik kızım olucağını 🥰 19+6dayım şuan😊 grip olmam dışında herşey yolunda çok şükür 🙏
Senel6767 Bizimde kızımız olacak inşallah 17 .2 olduk bizse 12 de ögrendik ama şu tesadüfe bakarmısınız agostos bebeklerimiz hepimizgi kız miş😍
yagmur089 -Meltem123- aynn bacim bi tek seninki erkek gliba senin ilk cocugun mu saglikla al kucagina inşallah 🥰
Yasemini1665 -Meltem123- benim de aynı 11+5de taramada erkek olduğunu söyledi 16+2 yiz bugün 22 mayıs doğumumuz 🤰🏼❤️
adn111 Ben de 15. Haftadaym haftaya gidicem inşallah cinsiyeti öğrenebilirim 😇 mayıs bebekleri kız gibi çoğunlukla sanırım 😍
yagmur089 adn111 mayisi bilmiyorum ama Ağustos anneleri kiz gljba hepsi 🥰saglikla al gonlune gore olsun
aliandalina adn111 yagmur089 AycanFb 16 haftalık iken kız dedi bende herşeyini aldım 20 haftalık olduk cuma günü detaylı ultrasona gidicem erkek derse diye korkuyorum açıkçası
Mustafayigitvebeytugannesi yagmur089 az önce burda bir yerde okumuştum Ağustos ayında hamile kalanların cinsiyetleri kızdı. Benim son adet tarihim 29 temmuz bende Ağustos ayina girmiş sayılır mıyım iki oğlum var üçüncü gebeliğim kız olsun istiyorum 😂😂🤲
yagmur089 Mustafayigitvebeytugannesi benimde 27 Ağustos yani genelde kiz gibi benimde kizim olcak inşallah bitene oglum var saglikla kucagina al inşallah gonlune gore olsun inşallah
Selisce Mustafayigitvebeytugannesi benim de 19 temmuz ve cinsiyetimiz kız ☺️ allah gönlünüze göre hayırlısını versin
egesmommy Mustafayigitvebeytugannesi benimki erkek 12 haftamızda öğrendik inşallah gönlünüze göre olur 🤗
MMelissaaa- yagmur089 inşallah canım ben de detaylıya kadar bekledim değişir mi acaba diye çok şükür değişmedi :)))