Arkadaşlar selam. Yaptırdığım idrar kültürü tahlilinde grup b streptokok enfeksiyonu üredi ve doktorum 1000 mg augmentin antibiyotik yazdı. Bu bakterinin bebeğe geçme olasılığı varmış ve tehlikeli bir durummuş. Yediğin içtiğinden ya da tuvaletlerden bulaşan bir şeymiş. İnanın moralim o kadar bozuk ki😭😭 daha önce bunu yaşaya, başına gelen ya da bu hastalık hakkında bilgisi olan var mı? Ya da hamilelikte antibiyotik kullanmak zorunda kalan?