Gizem_1635 doğumdan sonra o kadar kolay toparlıyorlarki anlatamam benim kızım sarılık oldu çok kilo verdi ışıkta falan yattı ama sonrasında toparlanması çok güzel oldu endişe etmeyin solunum problemi vermediği sürece doğduğu kilo 36 haftada kuveze falan almaz