Meraba hanımlar pkoskuyum ben bi kere hamile kaldım kaybettim malasef denemediğin bi ovulosyon kaldı onuda aldım bugun geldı reglım bitsin bu ay onu deniycem neler yapmalıyım tutması icin yumurtlama gördüğüm zaman neler yapmalıyım ovulosyon testiyle hamile kalan varmı acaba