Aslhanss bende 33 haftaligim geçen hafta hazırladım çantamı 32 de ve içine koyduklarim kendim için ;
1 tane sabahlikli lohusa takımı
1 tane düğmeli pijama takımı
kapşonlu hırka
terlik taç ve çorap
emzirme sütyeni ve atleti
2 tane külot
orkid
tarak ve makyaj malzemesi de koymadım ama koymayı düşünüyorum 😂
bebiş için de ;
1 tane 10 lu hastane çıkışı seti
2 tane 5 li set
2 tulum
3 tane uzun kollu çıtçıtlı
2 muslin örtü
bir kalın bir penye ve bir de nohut battaniye
3 çift çorap
eldiven şapka zaten setlerin içinde var
10 tane bez 1 paket ıslak mendil
göğüs kremi göğüs pedi falan henüz almadim alirsam onuda koyarım