m060918 Kızlar pazartesi sezeryana giriyorum yaramaz bebişim makat gelişli olarak dünyaya gelecekmiş 🥹 son anda fake attı kız bize😂😂 Rabbim yardımcımız olsun inşaAllah
Fidan_14 m060918 bende 12 aralık sezeryana giriyorum kendi isdeyimle 38+4de sezeryan olucam peki siz kaç haftalık giriceksiniz
1fatime_2003 m060918 ben 38+1 normal doğum yapdım 24 gun bundan öncə Sizlerde sağ salamat balalarınızı kucağınıza alın insallah
glnr_21 m060918 benimde 28 de baş aşağıydı 32 de de öyle inşallh dönmez diyorum daha ama ne olur bilmiyorum Allah sağ Salim kucağımıza almayı nasip etsin seni de ağrısız kurtarsın canım