Haftan az değil erken doğum olursa da korkma .
Bende 17. Haftadan itibaren çıktı tansıyn sürekli kontrol altındaydm 32. Haftanın sonunda da idrarda yüksek protein kacagı cıktı acıl sezeryanla dogum yaptırdılar bebegım küvezde.32. haftanın basında ciğer geliştirici iğneleeı yaptılar hastanede on gun yattım zaten. Bur haftada bebegin solunumu baya düzeldi belki cıger geliştirici iğne yapılmasaydm o kadar cabuk toparlayamabılırdı
Doktorn verdiği ilacı kullanın bende alfamet kullndm gunde 4 tane o yeterli gelmedi ilac değiştrdm vs. Arkadaşınız cahil mi ya doktr nıye kötülük düşünsün ki beyın kanaması körlük e kadar gıdıyo ilac ta tam çözüm değil. Tansıynunuzu gunde 3 kere ölçün