Arkadaşlar oğlum 5 ayını doldurmak üzere sünnet için çocuk cerrahisinden randevu aldık. Sormak istediğim sünnet için doktor gün mü veriyor yoksa o gün içinde işlem yapılıyor mu? Bir de narkozlu mu yarım uyuşturma mı nasıl yapılıyor. Bu konuda bilgisi olan yardımcı olabilir mi bana ☺️