Elemon ben yaptıklarını yaşadıklarımı anlatayım size... 16. Haftamda fark edildi yüksek olduğu önceki tahlillerimde normaldi. Sürekli yükseldi 110 seviyelerini gördük ki bu bizi çok telaşlandırdı. 24. Haftadan sonra 66 lara gerileyip 26. Haftada normal seviyelerine indi. Bir çok tahlilden testten geçtim. Karaciğerimde hafif yağlanma varmış ama bu yükselmenin asıl sebebi midir bilemedikleri için doktor bütün içtiğim ilaçları bırakmamı söyledi. Özellikle gyneferon tarzı kan ilaçlar yükseltebiliyormuş ki ben o ilacı içiyordum. Bıraktım ama bıraktığım halde düşmedi. İlaçlarla alakası yokmuş demek ki dedik ama başka bir kan ilacı içmeye başladım. Sonra büyün yeme içme düzenimi değiştirdim, asla paketten çıkan ürünleri (bisküvi kek vs.) yemedim. Hazır meyve suları ve kolaları içmedim. Mantar yemeyin diyen oldu yemedim. Yemeklerimin yağını azalttım. karaciğeri yormayacak şekilde beslendim. Toplamda 5 hafta boyunca haftada üç gün üniversite hastanesine gastroentoloji bölümünde kan verdim. Araştırıldı ama sebebi bulunamadı. Bu arada enginar yememi söylediler. Enginar karaciğer enzimlerini düzenlermiş. Her hafta yaptım yedim ve çok şükür şimdilerde iyi...