yagmur089 14 haftaligim asiri kasintim var akintim yok bide kotu koku var aceba travazol sursem bsy olurmu kullanan varmi aranizda
mysweetbabyy yagmur089 doktora sormadan kullanma bazı doktorlar travazol vermiyor burda nasıl basit şekilde oneriyolar anlamıyorum krem Bile olsa deri yolu ile kana karışıp bebeğe gecer
Semilk05 yagmur089 doktorların yarısından çoğu hamileyken travazol önermiyor doktora gidemiyorsanız da eczaneye danışarak alıp kullanabilirsiniz 🙏🏻
yagmur089 Tbsra95 tsk ederim korktum ya yani ilk defa kullaniyorum cunku asiri kasintim var haftayada randevum var ozmna gecmezse doktra dnisirim ekimde bu oldugu icin dedim bi dnisim ondan snra suruyum dedim saolun 🥰
Tbsra95 mysweetbabyy canım yogun bakımda kızım kaldı ona bile kullandılar ve hamilelik sürecinde doktor önerdi vok iyi hic bit zararı yok diye ve kaşıntısı var ne yapsın kulancak
yagmur089 mysweetbabyy ya oyle tabi ama elimde bu vardı yani asirida kasintim var ama stn ic tarafa surmeyince bsy olmaz diye biliyorum
mysweetbabyy Tbsra95 size verilen belki baskasina dokunucak ayrıca travazol her doktor tarafından önerilmiyo bu kadar kolay önerdiğiniz krem kortizonlu bir krem bilginiz yok sanırım
Tbsra95 mysweetbabyy bebek 10 günlük ona kullandılar diyorum sen daha neyin kafasını yaşıyorsun az ilerde oyna
mysweetbabyy Tbsra95 bence siz biraz susun sizin bebeginiz 10 aylık bu kadının bebegi daha organ gelişimi devam eden bir bebek gercekten sizin gibi birine laf anlatılmaz boş beleş tavsiye verin
mysweetbabyy yagmur089 bebeğinize zarar vermekten korkmmuyorsaniz sürün hanımefendi ic tarafa sürmekte bisey olmayacağını nerden biliyorsunuz vallahi hayret ediyorum
Tbsra95 mysweetbabyy okey sen haklısın stresini atıysan 10 günlük bebek dedim 10 aylık okumuşsun neyse iyi günler
mysweetbabyy Tbsra95 10 gün ya da 10 ay doğmuş sonuçta organ gelişimi tamamlamış sizin gibi birine laf anlatılmaz size iyi kremlenmeler👋