Kızlar ben bu gün kontrole gittim doktor bebeğin suyu normal ama 17 gün önde büyük kilolu çıkıyor 31 haftayım ama 33 küsür çıkıyor sonra yatışını yapalım şeker takibi yapalım önce acile git dedi gittim baktılar kan tahlili idrar tahlili nst serum falan sonra kandaki şeker oranım sınırdaymış diyetisyene git belki bir şey yapabilir dedi böyle bir şey yaşayan var mı bebek 2 kilo şuan yani erkem doğum olur mu acaba