Kızlar 39.6 haftalık hamileyim pazar günü akşam üzeri 4-5 gibi sarımsı afedersiniz sümük gibi balgam gibi bişey geldi sanırım nişandı o gece bı saate yakın vajinamda çok baski hissettim sancinda vardı ama dayanilmicak kadar değil. Sonrasında geçti ve şuan hiç bişey yok sancım yok ağrım yok sizce o Nişan miydi? Artık doğsun sarılayım kollarımda olsun istiyorum. Doğumu nasıl hizlandirabilirim 😅🙈