Cady Çok geçmiş olsun kuzum çok dikkat et kendine. Ben 20 gündür çekiyorum hamilelikten önce kendi ilaçlarımı kullanınca atlatıyordum ama gebelikten dolayı kendi ilaçlarımı kullanamıyorum 15+1 haftalığız ve dediğim gibi 20 gündür sadece baş ağrısı, burun akıntısı, burun tıkanıklığı, nefes darlığı, öksürük,hırıltı yaşıyorum. İnanır mısın 4 gündür ne gece ne gündüz uykusu görmemişim nefes alamadığım için. Resmen doktora gitmemek için çok direndim olacak gibi değildi dün gittim sadece parol verdi şaka gibi 😒.
Evde de (bazen sade ıhlamur kaynatıp içtim bazende ıhlamur bal limon karıştırıp, nane limon zencefil karışımı, elma kabuğu kaynatıp bal ve limonla içtim, bol bol dinlenme , bazen dışarıda az da olsa yürüyorum hava almak iyi geliyor gerçekten, üstün hep sıkı giyili olsun başında hep bi yazman olsun yani bilmiyorum benim başım üşüdüğümde direkt burnum tıkanıyor bunları yapıyorum çok şükür iyi olmaya ayakta durmaya çalışıyorum.