Yazilimcianne Selam kızlar 12+6 dayız cinsiyet tahmininde bulundu doktorum ama sadece tahmin dedi haftaya kesin olarak söyleyecekmiş sizce ne
Aysesen19 Yazilimcianne genelde ilk söyledikleri tahminler değişmiyor ya bana da 10. Haftada kıza benziyor dedi 12 de kesinleşti gibi
Ozlemmisss Yazilimcianne tahmini seyler beni de çok tüketiyor sinir oluyorum ama seninki de erkege benziyor
Yazilimcianne Yeniannis_ teşekkürler yorum için doktorum bence kız dedi😂 kesin olmayan şeyler beni tüketiyo
Ozlemmisss Yazilimcianne Ay bana burda herkes erkek dedi etrafımdakiler erkek dedi ben de erkek hissettim ama eşim çok kız istiyordu. Doktor 12 de kıza benziyor dedi değişir mi dedim yanılma payınız çok mu dedim çok yanılmadım sesi 13 de kesin erkek dedi 17 oldun gecen gittim erkek dedi 😄
Yazilimcianne Aysesen19 yaa haftaya kesinleştiririz dedi onu bekliyorum bana da artık kız gibi geliyor şimdiye kadar hissettiğim erkekti😂
Yazilimcianne Ozlemmisss kardeşimin de 12 de kız dediler 13 de kesin erkek dendi o yüzden benimkinde yanılma payı varmı acaba onu öğrenmek istedim gayet net geldi bana ultrason bacak arası boş gibi
Yazilimcianne Ozlemmisss dimi tahmin etmezsin emin değilsen şimdi ben içimde tutamıyorum herkese kız gibi olduğunu söyledim herkes kabullendi kızımız olcak gibi 😂😂