MadameHappy34 0-3 aylık yetecek kadar al canım çok alma herkes bunu söylüyor çabuk büyüdüğü için ben bi tane 10 lu hastahane çıkışı aldım bi tane 8 li 2 tane takım tek aldım 0-3 ay bunlar yetmez tabii ama benim ablamların da kız çocukları var küçük olanları gönderecekler zaten en fazla 2,3 ay giyebilecek bu konuda şanslıyım ama sende en en fazla 5 takım al daha çok zıbın önemli altına taşırma,kusma olayı çok oluyor çünkü
Onun dışında nohut battanye,kalın battanyesi,müslin örtüsü,kundak yapacaksan kundak için örtü vs bunları al nasıl olsa fiyatlar her geçen gün artıyor asla düsmüyor ben de 20 haftalığım belki beklerdim 2 ay daha ama yeni yılda fiyatlar uçacağı için aralıkta tamamlamak istiyorum