Ruken_olgn canım emin ol ben hiçbir şey yemiyorum. Bi sabah kahvaltısı bi de akşam yemeği yiyorum. Öğlende meyve ile geçiştiriyorum. Yemekle alakalı değil bu biraz genetik bir durum. Eşim 4 kilo doğmuş ben 3 kilodan fazla doğmuşum. Yani bizim cocugumuzun zayıf olmasını doktorumuz beklemiyor. Genetik durum çok etkili sen ne kadar yersen ye.