Snglhfs ben kullanıyorum demirim düşük geldi ve özelden demir serumu verdiler parayla alacaksınız dediler 1200 tl para çıkardılar hastanenin karşısından sorduk o gün paramız çıkışmadı alamadık ertesi gün kendi eczanemizden aldık 700 tl para çıkardı büyük ihtimalle hastanenin anlaşmalı eczanesiydi ondan sonra sonra serumu taktırmaya özel hastaneye gittik bize 120 tl serum parası çıkardı ben istemiyorum diyip çıkıp gittim devlet hastanesine kadın doğum üzerinden serumu taktırdım oradaki hemşire demez mi ki bu serumu neden parayla aldınız devlet veriyor zaten kan beynime sıçradı resmen sizlerinde aklında bulunsun ben düştüm hayata siz düşmeyin gyno ferro kullanıyorum demir hapı sabah akşam