Günde 2,5 litre su içiyordum bana 3 litre iç dedi öyle de yaptım bir hafta arayla kontrole gel dedi gittim hala aynı şeyi söylediler perinatoloji bölümüne takipli hasta olarak gönderdi korkuyorum yA bişi olucak erken doğum yapıcam diye inşallah korktuğum başıma gelmez 😣