Sakaryali54 benim hiç sancım olmadı tuvalete gittim kanamam gelmişti hissetmedim bile resmen hastaneye bi gittim 2 cm açıklık dedi yatış dedi yapmadım sonra 2 saat sonra gene geldi hastaneye gittim 5 cm dedi gene yatmadım bi saat sonra gittim 6 cm dedi artık kesin yatış bırakamam seni dedi sancılarım yetersizdi doğum için sabah 6 ya kadar bekledik gelmeyince suyumu patlattılar sancılarım şiddetlendi 4 saat sonra doğurdum