GizemAkar Serii ama hiç gecikme olmazdı düzenli yani adetlerim bi ara midem çok bulandı bi kaç belirtiler var ama bilmiyorum inşallah ya çok istiyoruz 🙏🏻
GizemAkar Serii tamamdır bu grup hep varmı boyle inşallah rabbim dualarımızı kabul etsin inşallh 😍🙏🏻🙏🏻
BurcuakirGlec BetlEmreYce benim de aşagı baskı yapıyordu ve çok agrım vardı gittim ilk defa bugun çatı muayenesi oldum ve açıklık çıktı doktor uygun görürse yapar siz doktora gittinizmiki
3cocukannesi19 BetlEmreYce benimde 24 günüm var aynı belirtiler bendede var alttan bi vuruyo artık Doğuma hazırlıyor sanırım kendini
BetlEmreYce Zeynep09 benimde erkek çok uzun sürmüyo ağrı geçiyor ama bende erken gelmesinden korkuyorum gelişimini tam anlamıyla tamamlasın diye
BetlEmreYce Serii bendede çok akıntı var ama sümüksü 😒 haber verirsen sevinirim canım birde 2 gündür kaşıntı var vajinamda 😒
alperenimmmmm ben 33 te yim kaburgalrim cok agriyor anneler sanci mi yoksa baski mi nasil ayirt edebilirim tam kaburgalrimin bittigi yerler bicak gibi saplaniyor 😥😥😥
Zeynep09 alperenimmmmm Kaburga ağrısı olur canım benimde vardı o haftalarda göğsümün altından sırtıma kadar bıçak gibi saplanıyordu normal onlar doktora sormuştum bende çok korkmuştum ama korkma 😉
BetlEmreYce Serii enfeksiyon çıkmadı iç çamaşırımı hergün değiştiririmde doktor akıntıdan dolayı dedi ilaca gerek duymadı 2 gün sürdü bugün kaşımtı yok mesala
Serii GizemAkar güzel haberi aldın ya sağ üst kısımda bi buton var oraya yaşasın hamileyim yaz 😂😘 sonra benim adımı başına @ koyup yaz tik işaretine bas o zaman sende sohbet açmış olursun. Yeni mi katıldın buraya
rfzsB BetlEmreYce aynıyız😍😍😍bende de aynı şeyler var ama nolcak bilmiyorum,acaba hangimiz önce doğurucaz
Dygtlg Benimde erkek 37/2 birazdan 37/3 olcak😊😊 üç gündür kasıklarım belim ağrıyo ardından adet sancısı gibi geliyo.üç gün önce bebek epey aşağıya indi resmen farkediliyo o günden beri ağrılarım bitmedi. Bebek çok hareketli canımı çok yakıyor. doktora gittim 2 cm açılman var dedi. Sürpriz yapabilir hazırlıklı ol dedi😬😬
rfzsB Serii bende de aynı görümceme gitmiştim bugün, mantar olmuşum,ama birden bir sıcak akıntı geldi korktum nişan falan diye eve geldim yine aynı şekilde oldu