Almilossum06 Bugün sabahtan beri sag kasigim agriyor yürüdükce gaz skismasi gibi, bacagimi kendime dogru cekemiyorum,kabizlik kasik sancisi yaparmi yasayan varmi?
YeniGebe96 Almilossum06 ben o haftalarda cok yasadim hatta doktora kac kez gittim ama bu haftalarda ligament agrisi olarak geciyor. Internetten bakabilirisnz korkulucak bi durum degil. Tamamen rahimin buyumesine bagli.