Simsekaaysegul Merhabalar, istanbul medıcıne hastanesinde doğum yapan varmı ? Memnun olup veya memnun olmadığınız şeyleri paylaşabilir misiniz ?
alb-akg Ben medicine hastanesine gidiyorum doğuma az kaldı. Yapan arkadaşlarım var ve çok memnunlar bende doktorumdan çok memnunum.