Bugün tam 27 haftalık hamileyim. 5-6 gündür sancım var.ama ilk bebeğim sezeryanla doğduğu için normaldir bebek büyüğüdüğü içindir diye önemsemedim. Bugün biraz su kaçırdım ama idrar mı emin olamadım. Birde bebek sanki bir top gibi duruyor.. Bu durumda ne yapmalıyım. Hastaneye epey uzak. Ve evde bi çocuğumda var. Başına gelen varsa beni bilgilendirebilir mi?