kahvesever__ 2022bebeki oğlum var o yüzden çok zahmetli yemekler yapamıyorum bakalım ne zaman sararım
Mello29 kahvesever__ Ayyy arabaşı sıcacık elinize sağlık biz de bugün sebzeli ev eristesi Mercimek yemegi Salata var