Nsenol bende kullaniyorum sabah aksam fitil olarak benimde ilaç akıyo ve extra akintimda var ama koku yada renkte tuhaflık yok hamilelikle alakalida akıntı olur ilacta yapar diye biliyorum benim normal sartlardada hamile olmadigimdada akıntım olurdu doktora sordugumda kokusuz renksiz normal demişti.. Akintin su gibi degilse aktigini hissedip rahatsiz olmuyosan peceteye sildiginde geliyosa anormal bisey yoktur diye düşünüyorum korkuyosanda doktoruna sor en güzeli o rahatlatir seni .