Havvabykl42 bnde tansıyndan cektım 32. Hftaya kadar özelde takıpşıydm doktorm yatıs gereklı bu tansıynla eve gitme ya arastrmaya gt ya maddi durumunuz iyiyse özel de yat dedi süre veremem dedipi için arastrmaya gttm 32. Haftanın sonunda 24 saatlık idrar da asırı yüksek çıktgı için sezeryanla dogum yaptım bebegım küvezde hala 😥