Ardakumsal Kızlar bat 6 YDK Bugun Test yaptım negatif cıktı adette daha olmadım sizde durumlar ne hepımız icin Hayırlısı olsun 🙏
balpetegiii Ardakumsal 🖐 ben 21 kasımda oldum aynı şekilde 11. Gün tahlil verdim negatif çıktı ama hala adet olmadım canım senle burda bekleyim bende yalnız değilmişim 🤭
beyza_77 Ardakumsal bende 26 Kasım da iğne oldum hiç belirtim yok 🥲yarın test yapicam. İnşallah hamileyizdir bu ay
Ardakumsal Tbsra95 erken Mı acaba Bilemedim Ki çıkmadı dün leke geldi bekledim adet olcam die ama daha birsey yok
Ardakumsal balpetegiii 11 gün erken Vermsnn İdrar Testi fellan Yaptın Mı yarın ilk idrarla tekrarlıycam Eger çıkmazsa Adeti beklıycem pokosluyum Gec oluyorum zaten
balpetegiii Ardakumsal kan tahlili hariç gebelik testi yapmadım canım benim adetim de düzenli aslında ama bugün de bitti yine olmadım ama bel ağrısı var sende de var mı ya
Ardakumsal balpetegiii evet bendede bel agrısı karın agrısı Akıntı bide Var ama bu sabahta yaptım negatif 😢 acaba kist fellan Mj oldu
Bilge-96 Ardakumsal benim iğnenin 13.gününde doğru sonuç vermişti evde idrar testim. Kan verin isterseniz