Aselminamm Son 7 gün kaldı 3o haftaligim ama hic belirti yok kızlar ya biran once doğurmak rahatlamak istitorum su stresten kurtulmak :(( yarin doktora gidecegim bakalim ne diyor
Sinmn Aselminamm ilk oğlumda 39+4 e kadar hiç belirtim yoktu 😂😂39+6 da doğum yaptım, darısı hayırlısıyla size