Merhabalar, 39+6 haftalık hamileyim. Dün aşırı sırt ağrısından dolayı hastaneye gittim nst de sancım çıktı fakat doğum sancısı kadar şiddetli olmadığı için açılmamda olmadığı için geri gönderdiler. Bebeğimin kafası kanala girmiş ama açılmam yok. Sırt ağrım ve hafif kasık ağrım var ne yapmam gerekiyor. Daha önce bu durumu yaşayan varmı. Biz bekledikçe gelmemekte inatçı galiba küçük hanımefend😕