1prensannesi__ sliya30 Gereksiz canım boşa alma bence 1 ay oldu doğum yapalı daha hiç kullanmadm onun yerine başka eksiklerini al bence😘
iremcannn1907 sliya30 yani olmasa da olur ama sezaryen olursanız rahatlık. Bi hafta falan kullandım ben sadece sonra durdu öyle kenarda
Sevensevilen sliya30 sezerysn sonrası çok rahat ettim. Şu an yemek sırasında emmek istediğinde ve bebeğimin yüz üstü egzersizlerinde kullanıyorum
sliya30 MinikMucize63 bende ilk kızımda hiç kullanmadım 🙈 onun yerine başka birşey alayım o zaman bilemedim 😬