Kızlar en son adet tarihim 20 ekimdi adetim 2 gün geçilmişti özele gitmiştim beta hcg değerim 808.90 çıkmıştı doktor 2 gün sonra gel yukseliyor mu diye bakalım demişti ben 1 hafta sonra gitmiştim sağlık ocağında yaptırdım 6642 çıkmıştı bu ayın 20 nde tekrar hastaneye gidicem sizce kese kalp atışı duyabilir miyim