srny Herkese merhaba. Şu an 5+0 haftalık hamileyim. Dün (05.12.2022) beta değerim 1740 çıktı. Sizce keseyi görebilmek için doktora ne zaman gitmeliyim? Teşekkür ederim. 🙏
seyma9188 srny Gebeliğimi öğrendiğimde muhtemelen 5 haftalıktım canım☺️6.haftanın sonuna doğru kese görmeye gittim.8.haftada da kalp atışını duyduk çok şükür 😍
tubiii11 srny tam 5 haftalıkken karından keseyi 7 haftalıkken de kalp atışını duyduk :) sabredebilirsen 6-7 haftada gidebilirsin .
nurdan1091 srny 7. haftanin bitimine dogru git bence sonra strese giriyorsun. kese gorulmedi ,kalp atisi duyulmadi vs. benim 6+6 da kalp atisi vajinal ultrasonla duyuldu.
kubraselcuk srny ben 5+2 de keseyi gördüm 7+2 de kalp atışını duydum canım ama herkeste farklı olabilir 🌸