Daffyy ilkim27 ben ilk başlarda gebe olduğumu bilmeden boyadım üç kez. Beşinci ayda da doğal boya ile boyadım şuan 34 haftalığım yine doğal ile boyadım ama doktorunuza sorun benimki sorun yok demişti doğal boya için
segah06 ilkim27 canım benim doktorum kesinlikle önermiyor. Doğal denilen boyada bile kimyasal olduğunu söylüyor. Hatta kuaförüm bile dogal boya dedigimiz %100 doğal değil diyor. O yüzden ben riske atmıyorum. Saçım çok renkli biçimde dolanıyorum resmen 😄
ilkim27 Mdorukk riske atmaya degmez fakat ombreydi saclarim 9 ay oldu boyatali ve beni cok rahatsiz ediyor fikir alayim dedim canim
Mdorukk ilkim27 benim sapsarıydı şimdi çok kötü görünüyor ama ben riske asla atmak istemiyorum beklerim her şey bebek için 🥰
momlife_7 ilkim27 synen canım çok zararlıymış Allah korusun bende boyatacaktım ama ailem asla boyatma dedi 🙈
ilkim27 segah06 bende oyleyim walla canim 2 renk sacim hic hosuma gitmiyor bende interneten arastirdim pek onermiyor
pamukprensesss ilkim27 doktorların çoğu önermiyor. Saçın uçlarında falan olacaksa belki sıkıntı olmayabilir ama dip boya tarzındaki boyaları önermiyorlar
ilkim27 pamukprensesss diplerine degil az birsey uclarinda sarilar kaldi oraya kisa bir sure tutup boyamayi dusunuyorum ama korkuyorum