Happycatt Nurcihan90 erkek bebek biraz daha erken belli oluyor tabi doktora da bağlı ama 12 de öğrenen oluyor ☺️
elvinimmm 12+3 de arkasi dönüktü 13+3 de kizim olduğunu öğrendim 16.haftada gitmistim yine kiz dedi doktorum herkes dedi kız bebek erken belli etmez değişir ama kizim cok şükür pozisyon veriyordu net gördük 🤣🤣
Anonimane_150 Nurcihan90 kızımda 12 haftalarda söylemişti doktorum. Ama tam kesin değil alışverişe başlama diye uyarmıştı. Suan 10+6 olduk. Haftaya çarşamba 12 hafta olucaz iniallah yine aynı doktora gidiyorum. Tahminde bulunur belkide tam kesim söyler 😄 yani umarımmm
[silindi] Nurcihan90 ben dun gittim daha kucuk cinsiyet icin bi sey diyemem dedi dr 16 inci hafta ya kadar bekliyecez mecbur ☹️
Bellabells Nurcihan90 12 haftada doktor erkeğe benziyor demişti.15. Haftada erkek demişti diğer doktor.