Merhaba, ben 1. yildir hamile kalmayi deniyorum ama olmuyor. Bu eylul ayinda polip goruldu rahimde. Simdi özelde ki doktor bilgi verdi islemi ve ucreti 9 bin ama devlet hastanesinde olan varmi sürec nasil ilerliyor ne yapiliyor ogrenmek istiyorum birde özelde olanlar yakın zamanda nekadar ödediniz yer istanbul. Bilgisi olan bana detaylarini soyleyebilir mi rica etsem?