Mhtpkts canim 1 hafta once yaptırdım evet riskleri mevcut ama iyi bir doktor riskleri en aza indirebiliyor işlem korkulcak bisey degil ama insan bebege birsey olur mu korkusu sarıyo doktorum simdiye kadar kötü birseyle karşılaşmadım demisti bana teorik olarak evet riskler var demisti 2 gun dinlendim bol su ictim antibiyotik kullandim 3.gun normal ev hayatima döndüm yine de cok ayakta kalmamak şartıyla ben bir sorunla karsilasmadim sadece yaş riskimden dolayi da bunlari yaptirdim benim icin gereksizdi aslinda ultrasonda kotu bir bulgu yoktu herkeste yaş riski cikma olasiligi da yuksekti ama icim rahat olsun dedim 19.haftamda yaptirdim şükür ben ters bi durumla karsilasmadim bebegimin hareketleri de normal bi degisiklik olmadi karar senin hamileligini rahat geçirmek istiyorsan aklimda şüphe kalmasin diyorsan iyi bir doktorla konus ve ona yaptir