Dlkzz benim göbek son aylarda cikiyor 1 ve 2 inci trimester de bebek iç tarafta büyüyünce mide de hep baskıyla geçiyor hamileliğim içersen cocuj baskılayinca herhalde yemeye yemeye küçüldü mide 😀ilk zamanlarda da çok mide bulantısı yaşadım 3 gebeligimde de hep böyle devam etti doğumdan sonra da nr göbek kalıyor nede başka bisey ilk hamile kaldığım halden bile zayıf hale gelebiliyorum bu büyük bi şans. Ama çocukların peşine yemeyi unutunca gözümün önünde ışıklar beliriyor o zaman hatırlıyorum açlığımı 🤭🤭🤭