Dlkzz kuvvetle muhtemel tansiyon dediğiniz için vücutta ödem var o da tartıda görünüyor aslında diyetisyenlerin akım ile ölçen tartısında ölçülme şansı olsa (ki hamileleri o tartılarda tartmıyorlar) muhtemelen ödem ve yağ arasındaki farklılık görünebilir. Tansiyon da vücutta ödem var demektir nihayetinde. Tansiyonu kontrol altına alında hızlı artış da duracaktır büyük ihtimalle.. geçmişler olsun..